دانلود پیشینه تحقیق,پیشینه پژوهش پایان نامه,مبانی نظری,چارچوب نظری

دانلود پیشینه تحقیق,پیشینه پژوهش پایان نامه,مبانی نظری,چارچوب نظری

دانلود پیشینه تحقیق,پیشینه پژوهش پایان نامه,مبانی نظری,چارچوب نظری

دانلود پیشینه تحقیق,پیشینه پژوهش پایان نامه,مبانی نظری,چارچوب نظری

دانلود پیشینه تحقیق,پیشینه پژوهش پایان نامه,مبانی نظری,چارچوب نظری,,پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق در پایان نامه,پیشینه تحقیق در پروپوزال,پیشینه تحقیق رضایت شغلی,پیشینه تحقیق ایران داک,پیشینه تحقیق مدیریت دانش,پیشینه تحقیق افسردگی,پیشینه تحقیق پرخاشگری,پیشینه تحقیق رضایت زناشویی,پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی,پیشینه تحقیق در پایان نامه چیست,پیشینه پژوهش در پایان نامه,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه,پیشینه تحقیق پایان نامه,چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,نحوه نگارش پیشینه تحقیق در پایان نامه,پیشینه کار و تحقیق در پایان نامه,روش نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,پیشینه تحقیق در پروپوزال نویسی,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال,پیشینه تحقیق پروپوزال,نوشتن پیشینه تحقیق در پروپوزال,نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در پروپوزال,نحوه نگارش پیشینه تحقیق در پروپوزال,نمونه ای از پیشینه تحقیق در پروپوزال,پیشینه تحقیق رضایت شغلی معلمان,پیشینه تحقیق در مورد رضایت شغلی,پیشینه تحقیق درباره رضایت شغلی,پیشینه تحقیقات رضایت شغلی,پیشینه ی تحقیق رضایت شغلی,پیشینه تحقیق درباره رضایت شغلی پیشینه تحقیقات افسردگی,پیشینه تحقیق پرخاشگری کودکان,پیشینه تحقیق در مورد پرخاشگری,پیشینه تحقیقات پرخاشگری,پیشینه تحقیق درباره پرخاشگری,پیشینه تحقیق در پرخاشگری,,نمونه چارچوب نظری پایان نامه,نمونه چارچوب نظری در پایان نامه,نمونه چارچوب نظری تحقیق,نمونه چارچوب نظری تحقیق در پروپوزال,نمونه ای از چارچوب نظری تحقیق,نمونه چارچوب نظری در تحقیق,نمونه چارچوب نظری پژوهش,نمونه چارچوب نظری,نمونه چارچوب نظری پروپوزال,نمونه چارچوب نظری در پروپوزال,نمونه یک چارچوب نظری,نمونه ای از یک چارچوب نظری

کلمات کلیدی

مبانی نظری

پیشینه تحقیق

مبانی نظری وپیشینه تحقیق

پیشینه پژوهش

نماز

نقش نماز در شخصیت جوانان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه گروه های مرجع و سبک پوشش جوانان

پیشینه تحقیق نظریه اقتصادی قرارداد ها در بانکداری اسلامی

نظریه اقتصادی قرارداد ها در بانکداری اسلامی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه اقتصادی قرارداد ها در بانکداری اسلامی

مبانی نظری اقتصادی قرارداد ها در بانکداری اسلامی

پیشینه تحقیق مزیت نسبی و آمایش سرزمین

مزیت نسبی و آمایش سرزمین

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مزیت نسبی و آمایش سرزمین

مبانی نظری مزیت نسبی و آمایش سرزمین

پیشینه تحقیق مالیات بر ارزش افزوده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مالیات بر ارزش افزوده

مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده

پیشینه تحقیق رکود تورمی و سیاست های تعدیل اقتصادی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رکود تورمی و سیاست های تعدیل اقتصادی

مبانی نظری رکود تورمی و سیاست های تعدیل اقتصادی

رکود تورمی و سیاست های تعدیل اقتصادی

پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

مبانی نظری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت

بایگانی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش عوامل اقلیم در بروز تصادفات رانندگی
دسته بندی جغرافیا
بازدید ها 18
فرمت فایل docx
حجم فایل 123 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش عوامل اقلیم در بروز تصادفات رانندگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

12

2-1ادبیات تحقیق

12

2-1-1 تعاریف و مفاهیم

17

2-1-2 تعریف شبکه و انواع شبکه ها

19

2-1-2-1 نظام ارتباطات و حمل ونقل شهری

20

2-1-2-2 طرحهای جاده‌های شهری

20

2-1-2-3 انواع جاده‌های شهری

21

2-1-2-4 ظرفیت جاده‌ها در شهر

21

2-1-2-5 تقاطع‌ها

21

2-1-2-5-1 فاصله بین تقاطع‌ها

22

2-1-2-5-2 انواع تقاطع ها

23

2-1-2-6 پارکینگ

24

2-1-2-7- انواع راه‌های شهری

24

2-1-2-8 راه‌های شریانی

25

2-1-2-9 راه و شبکه‌های ارتباطی

26

2-1-2-10 ظرفیت راه‌های شهری

26

2-1-2-11 عوامل کاهش ظرفیت

27

2-1-2-12 ظرفیت عملی

27

2-1-2-13 طبقه بندی شبکه‌های ارتباطی

27

2-1-2-14 پارکینگ خیابانی

28

2-1-2-15 راه‌های پیاده

28

2-1-2-15-1 پیاده روها

29

2-1-2-15-2 پیاده راه‌ها

29

2-1-2-16 بررسی جزئیات هر یک از شبکه‌های حمل و نقل

30

2-2-3 رابطه بین آب و هوا و حمل ونقل

31

2-2-3-1بارش و سوانح جاده ای

33

2-2-3-2 یخبندان و تاثیر آن بر حمل ونقل

37

2-2-3-3 مه و تأثیرات آن در تصادفات و حمل ونقل جاده ای

37

2-2-4 وضعیت اقلیم شناسی جاده ای در جهان

38

2-2-5 پارامترهای مورد سنجش در ایستگاه های هواشناسی

39

2-2-6 اهمیت پیش بینی هواشناسی در عبور و مرور جاده ای در ایران و ایجاد دستگاه های هواشناس مخصوص جاده ها

40

2-2-7 گردشگری در ایران و رابطه آن با عوامل حمل و نقل

41

2-2-8 جغرافیای توریستی و رابطه آن با اقلیم

42

2-2-9 ابعاد تصادف جاده ای

42

2-2-9-1 ابعاد جابجایی گردشگری در ایران مخصوصاً در ایام تعطیل و رابطه آن با تصادفات جاده ای

43

2-3 پیشینه تحقیق






2-1 ادبیات تحقیق

2-1-1 تعاریف و مفاهیم

- تصادف و سانحه

در فرهنگ لغات به معنی: بهم برخورد کردن، روبرو شدن و بهم رسیدن می باشد و سانحه، پیش آمد و حادثه معنی شده است. در اصطلاح، حمل و نقل؛ برخورد وسایل نقلیه به یکدیگر یا به یک جسم و یا منحرف شدن و خارج شدن از مسیر جاده را تصادف می نامند. در گزارشات پلیس راه؛ نوع تصادفات را به سه دسته؛ منجر به فوت، منجر به جرح و منجر به خسارت دسته بندی کرده اند. بدیهی است، تصادفات جرحی و خسارتی می تواند از ساده تا بسیار شدید دسته بندی شوند.

‏قبل از اخترع ماشین بخار، وسایل نقلیه بسیار ساده بود و عموماً ترددها با استفاده از چهار پایان انجام می شد. با افزایش جمعیت و گسترش روابط جوامع به تدریج وسایل نقلیه متحول شد و خصوصاً پس از انقلاب صنعتی و بکارگیری سوخت های فسیلی، وسایل نقلیه موتوری جایگزین کالسکه و سایر وسایل حمل و نقل ابتدایی شد گرچه وسایل ارتباط جمعی، نظیرتلفن - رادیو - تلوزیون – اینترنت و سایر وسایل ارتباط جمعی به نسبت توسعه جوامع بشری و رشد جمعیت و توسعه علوم از تحول بسیار قابل ملاحظه ای برخوردار بوده ولی در موارد بسیاری از جمله گزران اوقات فراقت، مراجعه به سازمانهای بزرگ و وزارتخانه­ها، سمینارها، گردهمایی ها، ادامه تحصیل در مقاطع عالی و صدها مورد دیگر ضرورت استفاده از وسایل نقلیه و جابه جایی انسانها از مکانی به مکان دیگر امری اجتناب ناپذیر می نماید. بدین لحاظ هر روز شاهد افزایش تعداد فرودگاهها (راههای هوایی) بندرگاهها (راههای دریایی) و احداث جاده های زمینی و توسعه راههای زمینی بصورت بزرگراه ها می باشد و در عین حال در بسیاری از کشورها از جمله در ایران هنوز هم تعداد افرادی که از راههای ارتباطی زمینی استفاده می کنند بسیار بیشتر از تعداد مسافرانی است که از راههای هوایی و دریایی استفاده می کنند.

‏با توجه به اینکه حدود 25% از وسعت کشور ما کوهستانی می باشد، اکثر جادهها بخصوص بین شهرهای کوچک حداقل در 40 ‏سال قبل احداث شده اند که توانایی و کشش ترافیک همان زمان ها را داشته اند اما با توجه به افزایش جمعیت در چند دهه اخیر و بالا رفتن سطح زندگی افراد و فرهنگ جابجایی جمعیت به منظور­های مختلف نظیر گردشگری، ادامه تحصیل، کاریابی و غیره از یکسو و رشد صنایع ماشین سازی به ویژه تولید اتومبیل در چند سال اخیر ترددهای جاده­ای را به نحو چشمگیری افزایش داده است. در عین حالی که تعویض کردن جاده­ها، افزایش طول جاده­ها، احداث بزرگراه­ها با نسبت افزایش جمعیت و افزایش تعداد اتومبیل همسانی و همخوانی نداشته است، بدین لحاظ عدم هماهنگی و ناهمسانی بین ظرفیت جاده­ای و ترافیک ان در تعداد تصادفات جاده ای افزوده است. به هر صورت راه­ها در زندگی اجتماعی و اقتصادی و روزمره انسان ها حکم شریان های حیاتی را ایفا می کند، کمبود یا نبود آنها در حیات اقتصادی و اجتماعی هر جامعه اخلال ایجاد می کند.

استان گیلان یکی از استان های پرجمعیت کشور می باشد، بطوری که تراکم نسبی جمعیت در آن دو تا چهار برابر استان های کشور است. پراکندگی مکان های شهری و روستایی آن به گونه خاصی است که شاید در کمتر استانی چنین وضعیت مشایهی وجود داشته باشد. تقریباً در تمام سطح استان، شهرها و روستاها پراکندگی دارند به نحوی که بعضاً فاصله برخی مکان ها به کمتر از یک تا پنج کیلومتر می رسد. بدین لحاظ تردد در محورهای ارتباطی آن بسیار سنگین می باشد. جابه جایی جمعیت روزانه بین مکان های مختلف استان، شرایطی را ایجاب کرده است که در تمام طول شبانه روز رفت و آمد در جاده ها تداوم دارد. از طرف دیگر مسافرین استان های شمال غربی به ویژه اردبیل و خلخال از شبکه های این استان تردد می کنند.


پیشینه تحقیق   مبانی نظری  دانلود چارچوب نظری   پیشینه تحقیق در پایان نامه   سایت آگهی رایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی